یک هکر روسی رمز عبور ۵ میلیون ایمیل را هک و منتشر نموده است

امنیت فناوری اطلاعات

یکی از کاربران انجمن روسی بیت کوین اقدام به انتشار پسورد و نام کاربری حدود ۵ میلیون آدرس ایمیل در این فوروم کرده است.

Daily Dot در همین رابطه گزارش می دهد ، فردی با نام کاربری tvskit شناسه و رمز عبور ۴.۹۳۰.۰۰۰ آدرس ایمیل را در انجمن یاد شده منتشر نموده و طبق اطلاعات رسیده حدود ۶۰ درصد پسوردهای هک شده صحیح بوده اند. البته مدیران انجمن بسیار سریع اقدام به حذف پست و فایل های ارائه شده توسط هکر مذکور نموده اند.

برخی از کاربران انجمن روسی بیت کوین نیز ادعا می نمایند پسوردهای منتشر شده به اشتراک هایی تعلق داشته اند که مدت طولانی غیر فعال بوده و یا از طرف سرویس دهنده توقیف گشته اند. بیشتر ایمیل های هک شده مرتبط به سرویس جیمیل از گوگل هستند اما در بین آنها آدرس هایی از سرویس ایمیل یاندکس (Yandex) که متعلق به یک موتور جستجوگر روسی است نیز به چشم می خورد.

همچنین گزارش شده است ایمیل های هک شده مرتبط به سرویس جیمیل عمدتاً متعلق به کاربران اهل انگلستان، روسیه و کشورهای اسپانیایی زبان است. نمایندگان گوگل و یاندکس به CNews توضیح داده اند که اشتراک های هک شده ی موجود در لیست با استفاده از ضعف های موجود در گذشته مورد نفوذ قرار گرفته اند و اطمینان خاطر دارند هیچ اشتراک جدیدی که مرتبط به سال های اخیر باشد در این لیست وجود ندارد.

با وارد کردن آدرس ایمیل خود در این وب سایت می توانید اطمینان خاطر حاصل نمایید که اشتراک شما جز موارد هک و منتشر شده بر روی اینترنت نیست.

 

20 شهریور 93


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 22 شهريور 1393برچسب:هکر روسی رمز عبور ۵ میلیون ایمیل را هک کرد, هک رمز عبور ,هک کردن رمز عبور ,, توسط صمد سهراب
نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Excel ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Access ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Word ) به همراه جواب بالابردن امنیت اطلاعات تلفن‌همراه با رمزنگاری اندروید اپلیکیشن های رایگان چیزی نیست جز از دست دادن حریم خصوصی! انگلیس رتبه اول لیست قربانیان حملات سایبری ۲۰۱۴ یک هکر روسی رمز عبور ۵ میلیون ایمیل را هک و منتشر نموده است 25 رمز عبور محبوب سال 2013 بدترین «رمز عبور»های اینترنتی معرفی شدند حمله هکرها به 18 دانشگاه ايتاليا ضد‌روش‌های هک پسورد هک سایت های آمریکایی امنیت مرورگرهای اینترنتی رمـــــــــــزهای امـــــــــن رمز عبور قوی یکی از اصول حفاظتی بدترین رمز عبورها انتشار 2 میلیون رمز عبور کاربران اینترنتی NOD32 Password and Username
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي : قالب سبز